Cari Tajuk Yang Di Cari

Jumaat, 15 November 2013

Hot!!!!! Ejen CIA di pejabat AG, Menyeru rakyat buat laporan polis serentak esok..

SHAH ALAM 15 NOV : Laporan polis secara serentak di seluruh negara dibuat esok untuk mendesak supaya semua aktiviti melibatkan Pejabat Peguam Negara dibekukan.
 
logo SAMM2Pengarah Propaganda Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Edy Noor Reduan, berkata tindakan itu ekoran dakwaan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mengatakan dua ejen perisik agensi CIA bekerja di pejabat itu.
 
Kata beliau, SAMM turut mendesak supaya Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail diberkas untuk disoal-siasat dan Mahathir sendiri tampil memberi penjelasan.
 
“Berdasarkan tuduhan Tun Mahathir yang dinyatakan dalam akuan bersumpah Datuk Mat Zain Ibrahim (bekas pegawai kanan Polis), negara mungkin telah dipengaruhi oleh agenda jahat Amerika Syarikat secara terus melalui Pejabat Peguam Negara.
 
“SAMM juga tidak menolak kemungkinan antara kecelaruan dan musibah yang berlaku termasuk melibatkan pemalsuan bukti dalam kes fitnah liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim dan aktiviti pengintipan ini juga mampu menyebabkan kekalahan Pulau Batu Puteh di Mahkamah Antarabangsa.
 
“Pulau Batu Puteh juga tidak wajar terlepas namun apakah mungkin ianya diatur demi kedudukan strategik Singapura yang menjadi sekutu rapat Amerika Syarikat,” kata Edy Noor dalam kenyataan media.
 
Beliau menyeru semua aktivis, pengamal kepartian dan orang ramai berkumpul beramai-ramai di hadapan Ibu Pejabat Daerah Dang Wangi memberi tekanan lebih serius pada 24 November ini jika tiada sebarang tindakan diambil polis.
 
“Laporan polis akan mula dibuat oleh SAMM di Pulau Pinang jam 11.00 pagi di Balai Polis Bayan Baru, diikuti oleh SAMM dari negeri lain termasuk dari Sabah dan Sarawak.
 
“SAMM juga menyeru orang ramai dan aktivis sekutu turut membuat laporan polis di atas kecelaruan yang dibiarkan ini,” kata beliau.
 
Selangorkini
Comments
0 Comments

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

P.R.O - fm

Jom Pakat Derma Kepada Kami Dengan Klik..Iklan ini...

Catatan Popular P.R.O

Senarai Blog Geng2