Cari Tajuk Yang Di Cari

Isnin, 22 Julai 2013

Amanat Penting Anwar Ibrahim Kepada Pengundi Kuala Besut.. Wajib Baca!!


Pengundi Kuala Besut penting untuk rakyat T’ganu
 
BESUT: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim merayu kepada pengundi Kuala Besut agar mengundi calon PAS pada 24 Julai ini kerana kerusi ini penting bukan kepada PAS tetapi rakyat Terengganu khususnya.

Katanya, kemenangan PAS bagi kerusi ini menjadikan kedudukan kerusi Dun Terengganu 16:16 seterusnya akan mendesak berlaku pilihan raya negeri.

Malah katanya, jika sekiranya rakyat Kuala Besut mahukan manfaat yang berterusan dan melimpah ruah mereka harus memastikan PAS menang di kerusi ini.

"Kalau setakat pilihan raya kecil, ia.akan habis macam itu sahaja. Kalau ada pilihan raya lagi maka  mencurah-curahlah wang datang," katanya ketika berceramah di UPU Bukit Puteri malam tadi.

Ekoran ini, Anwar percaya rakyat Terengganu dan Kuala Besut bukan sahaja dapat lebih banyak manfaat bahkan empat kali BR1M pun mereka akan dapat selepas ini.

Tegasnya, rakyat Kuala Besut harus ketepikan siapa PAS dan siapa Umno untuk kali ini kerana di kesempatan inilah menteri-menteri turun menabur 'gula-gula' pilihan raya dengan janji projek ratusan juta.

Jelasnya, kemenangan ini akan mengubah sejarah politik dan Terengganu akan menjadi tumpuan dunia sekiranya keputusan nanti 16:16.

Sebelum itu, Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah ketika bercermah berkata, jika pengundi di sini perlukan habuan pilihan raya yang banyak mereka harus tolak BN dalam pilihan raya Rabu ini.

"Kalu nok barang banyok kena kalahkan Umno. Biar dio kaloh baru BN bawak barang banyok ko kito. Nak suruh banyok lagi peruntukan kena kalahkan Umno biar pembangkang di Ganu kuat," katanya dengan loghat Kelantan di hadapan hampir 1,000 pegundi dalam sesi ceramah berkelompok malam tadi.
 
HarakahDaily
Comments
0 Comments

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

P.R.O - fm

Jom Pakat Derma Kepada Kami Dengan Klik..Iklan ini...

Catatan Popular P.R.O

Senarai Blog Geng2