Cari Tajuk Yang Di Cari

Selasa, 23 Julai 2013

Terbaik!!! Calon Parti Islam (PAS) Tembusi Kubu Umno..


  Che Long tiada masalah bertemu penyokong BN  
BESUT: Kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Kuala Besut yang hanya tinggal dua hari sahaja lagi sebelum hari pengundi Rabu ini menyaksikan kedua-dua parti yang bertanding giat meneruskan kempen mereka.

Calon PAS, Azlan Yusof atau lebih mesra dengan panggilan Che Long yang sempat ditemui Harakahdaily menjelaskan program kempennya telah memasuki pusingan kedua dan tumpuan beliau selain mendekati sanak saudara, penyokong Barisan Nasional (BN) turut menjadi sasarannya.

Beliau ketika ditanya mengenai sambutan penduduk memberitahu amat berpuashati dengan penerimaan dirinya sepanjang beliau berkempen menemui pengundi-pengundi termasuk sanak saudara.

"Sepanjang dua hari ini saya tumpukan perhatian mengunjungi sanak saudara saya, syukur mereka menyokong saya.

"Saya berpuashati dengan sambutan yang diberikan serta penerimaan mereka terhadap saya," jelasnya yang ditemui di Markas Utama PAS Kampung Baharu.

Menurutnya lagi, selain itu juga beliau turut memasuki kubu kuat BN dan bertemu dengan penyokong BN.

"Saya juga masuk ke kawasan kuat BN serta bertemu dengan pengundi mereka, tidak ada masalah untuk saya berbual serta meminta sokongan untuk pilih saya.

"Kebanyakannya saya kenali begitu juga mereka, lagi pun sebelum ini sudah selalu berbual jadi tak ada masalah bagi saya.

"Kita berusaha sedaya yang mampu dan tidak akan putus asa, selebihnya kita serah pada Allah. Janji Dia telah ada cuma kita tidak tahu dan saya pasti kita ada kelebihan," sambungnya lagi.

Che Long yang akan memberi tumpuan kepada Kampung Seberang Barat bagi kempen terakhir dan beliau sasarkan untuk bertemu seramai mungkin penyokong BN.
HarakahDaily
Comments
0 Comments

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

P.R.O - fm

Jom Pakat Derma Kepada Kami Dengan Klik..Iklan ini...

Catatan Popular P.R.O

Senarai Blog Geng2