Cari Tajuk Yang Di Cari

Rabu, 17 Julai 2013

Contoh Yang Baik Calon Parti Islam (PAS) Pengundi Kuala Besut Wajib Undi...

  
Che Long ziarah, solat jenazah Allahyarham Lijah

BESUT: Calon PAS bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Kuala Besut, Endot@Azlan Yusof yang lebih mesra dengan panggilan Che Long sempat meluangkan masanya menziarah dan solat jenazah.

Jenazah Allahyarham Lijah Puteh, 77, disahkan meninggal dunia kira-kira jam 11.00 malam tadi lalu akibat sakit tua di rumahnya Kampung Alor Pisang, Kuala Besut.

Che Long meluangkan masa hampir 15 minit untuk ziarah serta solat jenazah pada jam 2.15 petang tadi sebelum di hantar ke Tanah Perkuburan Islam Kampung Nail, dekat sini, untuk dikebumikan.

Kata Che Long, dalam kesibukan berkempen pilihan raya ini beliau tidak mempunyai masa yang banyak untuk berada di sesuatu tempat.

“Alhamdulillah, dalam keadaan sibuk Che Long berkempen ini Che Long sempat juga luang masa sekejap untuk ziarah dan solat jenazah Allahyarham Lijah Puteh yang meninggal dunia kerana sakit tua.

“Insya Allah, Che Long doakan semoga roh allahyarham Lijah dicucuri rahmat Allah Taala dan diberikan kesabaran kepada ahli keluarganya yang kehilangan insan tersayang,” ujarnya kepada Harakahdaily.

Hadir sama menunaikan solat jenazah ialah Naib Ketua Pemuda PAS Terengganu, Ustaz Kamaruzaman Abdullah.

HarakahDaily
Comments
0 Comments

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

P.R.O - fm

Jom Pakat Derma Kepada Kami Dengan Klik..Iklan ini...

Catatan Popular P.R.O

Senarai Blog Geng2