Cari Tajuk Yang Di Cari

Jumaat, 5 Julai 2013

Bukti!! Bangsa MeLAYU Itu Keturunan Yahudi...??




Pernahkah anda mendengar pendapat bahawa ada kemungkinan melayu adalah lost tribe yang dicari-cari oleh yahudi Zionis? Suku yahudi ke dua belas adalah musuh utama kepada seluruh yahudi yang ada. Mereka akan membunuh semua yahudi yang ada. Demikian menurut kepercayaan yahudi. Justeru itu Melayu menjadi sasaran untuk disesatkan daripada aqidah Islam sepertimana yang berlaku sekarang.

Pendapat seperti itu bukan dibuat oleh calang-calang orang tetapi oleh ilmuan daripada universiti tempatan hasil daripada penyelidikannya bersama-sama ilmuan negara lain seperti Indonesia. (pengkaji dari negara lain gua tak ingat). Antara yang dikaji oleh mereka ialah DNA orang-orang melayu dan dibandingkan dengan DNA yahudi. Dan keputusan ujian DNA itu adalah positif tetapi ditolak dengan alasan kahwin campur yang berlaku di gugusan pulau-pulau melayu.

Terdapat pelbagai sebab untuk menafikan keputusan DNA tersebut dan antaranya adalah untuk menjaga keselamatan orang-orang melayu. Kewujudan melayu yang berperangai saling tak tumpah seperti yahudi itu adalah kesinabungan daripada asal usul mereka sendiri iaitu berdarah yahudi. Sikap suka memutarbelitkan agama Islam, suka membuat fitnah dan mengadu domba adalah perangai yahudi sejak zaman para sahabat sehingga terbunuhnya Hassan dan Hussain cucu kepada Nabi Muhammad SAW dan munculnya fahaman syiah.

Gambar di atas adalah bukti yang menunjukkan bahawa melayu berkemungkinan besar adalah "the 12th lost tribe" atau suku yahudi ke dua belas yang dimaksudkan.Lihat wajahnya saling tak tumpah wajah melayu jawa. Lihat wajah anak kecil itu pula. Tidakkah jelas bahawa banyak sekali ciri-ciri melayunya?

**Topi yang dipakainya adalah topi yahudi ortodox, agak besar sedikit berbanding topi yahudi moden.**

Dipapar di atas adalah gambar seorang yahudi Bnei Menashe dari India yang berpenempatan di Mizoram dan Manipur yang bersempadan dengan Myanmar. Bnei Menashe mendakwa bahawa mereka terdampar di sana apabila nenek moyang melarikan diri dari dihapuskan oleh Asyrian. Di India sebilangan besar mereka telah dikristiankan oleh mubaligh-mubaligh British. Namun begitu mereka masih mengamalkan tradisi nenek moyang mereka termasuk upacara mengorbankan haiwan.

Chief Rabbi Shlomo Amar (Israel) mengiktiraf Bnei menashe sebagai yahudi tetapi mereka perlu menukar agama mereka kepada yahudi untuk pengesahan keyahudian mereka. ~ Gendang Perang
Sumber : Sini

Nah lihat pula dibawah sedutan video perangai sebenar meLAYU Yahudi yang menampar warga emas hanya kerana perbezaan ideologi...

1 ulasan :

  1. Dah lama dahhh..........YAHUDI dan UMNO/BN tak dapat dipisahkan.

    BalasPadam

P.R.O - fm

Jom Pakat Derma Kepada Kami Dengan Klik..Iklan ini...

Catatan Popular P.R.O

Senarai Blog Geng2